English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با خانواده شهید «غلامحسین فاضلیان»

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با خانواده شهید «غلامحسین فاضلیان»

هم‌زمان با ششمین روز از دهه فجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با خانواده معظم شهید «غلامحسین فاضلیان» از شهدای جهاد کشاورزی در شهرستان شاهرود دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی با اشاره به جایگاه والای خانواده شهیدان اظهار داشت: دیدار با خانواده شهید با هدف تکریم خانواده معظم شهدا و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در ایام‌الله دهه فجر انجام شد.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا فداکاری و ایثار بسیاری کردند و عزیز خود را برای انقلاب و آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند افزود: تکریم جایگاه بسیار ارزشمند خانواده‌های معظم شهدا بسیار ضروری است و این رویکرد در وزارت جهاد کشاورزی و به تبع در استان‌ها در دستور کار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: خانواده شهدا گنجینه‌های ارزشمند و گوهرهای گران‌بهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و باید آنان را تکریم کرد.

 در این دیار علاوه بر قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، نهاردانی معاون سازمان و مدیرجهادکشاورزی شهرستان شاهرود و جمعی از کارکنان این مدیریت با خانواده شهید غلامحسین فاضلیان دیدار کردند.

طراحی سایت توسط فراکارانت