English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پروژه‌های آب و خاک روستای کرک بازدید کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پروژه‌های بخش آب و خاک روستای کرک شهرستان گرمسار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی صبح امروز در قالب کاروان خدمت وارد روستای کرک شد و از نزدیک در جریان فرایند پروژه‌های در دست اجرا در حوزه آب و خاک و میزان هزینه انجام شده برای این پروژه‌ها  قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد در حوزه آب و خاک در روستای کرک شهرستان گرمسار گفت: پروژه‌های مختلف احداث کانال انتقال آب و همچنین اجرا لوله پلی اتیلن و همچنین پروژه‌های احیا و مرمت قنات در این روستا انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: از محل اعتبارات سال ۸۸ مقدار یکهزار و ۵۵۰ متر لوله پلی اتیلین در این روستا اجرا شده است.

مهندس قاسمی با اشاره به اجرای کانال انتقال آب در روستای کرک شهرستان گرمسار گفت: از سال ۸۸ تا سال گذشته در مجموع سه هزار و ۴۸۱ متر لوله پلی اتیلن و یکهزار و ۲۱۱ متر کانال انتقال آب اجرا شده است.

وی گفت: پروژه‌های احیا و مرمت قنات این روستا نیز از محل اعتبارات سال‌های ۱۳۹۳، ۱۳۹۶، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد:  تامین اعتبار درباره باقیمانده پروژه احیا و مرمت قنات روستای کرک و همچنین تأمین اعتبار لازم برای احداث استخر ذخیره آب برای کل روستا و برخی از پروژه‌های پیشنهادی برای اجرا در روستای کرک گرمسار بود که در این سفر مطرح شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت