English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: بهره‌برداران بخش کشاورزی استان سمنان نقش ارزشمندی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش‌آفرینی ارزنده جهادگران استان سمنان در عرصه‌های مختلف و برهه‌های حساس کشور گفت: بهره‌برداران بخش کشاورزی استان سمنان نقش ارزشمندی در ایجاد شور انتخاباتی دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان،محمدرضا قاسمی در نشست تبیینی استاندار سمنان با مدیران شرکت‌های تعاونی، انجمن‌ها و تشکل‌های کشاورزی استان سمنان که با موضوع مشارکت در انتخابات و در محل سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: جهادگران استان سمنان همواره در عرصه‌های مختلف دفاع و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشگام و پیشقدم بوده‌اند و این مهم مایه مباهات و افتخار خادمان آنان در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان  بوده است.

وی افزود: امروز هم در جنگ اقتصادی نابرابری که دشمنان علیه ملت بزرگ ایران به راه انداخته‌اند، این جهادگران بخش کشاورزی در کشور هستند که در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار داشته و با همه وجود برای تأمین امنیت غذایی کشور تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، تعداد بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان را ۵۳ هزار نفر اعلام کرد و افزود: حاصل تلاش جهادگران این تعداد بهره‌بردار بخش کشاورزی در استان سمنان، تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی است که بخش زیادی از آن مازاد بر نیاز مردم استان سمنان بوده و در راستای تأمین امنیت غذایی کشور به دیگر استان‌ها و شهرها ارسال می‌شود.

قاسمی ابزار امیدواری کرد تا جامعه بهره‌برداران بخش کشاورزی استان سمنان در انتخابات یازدهم اسفندماه امسال نیز همچون همیشه زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی باشند.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت