English | شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: جهادگران سمنانی حضوری گسترده در انتخابات خواهد داشت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: جهادگران سمنانی حضوری گسترده در انتخابات خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی در بیانیه‌ای که به منظور دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات یازدهم اسفندماه صادر کرده است اظهار داشت: بدون شک انقلاب اسلامی ایران که مردمی‌ترین انقلاب تاریخ بوده است، به پشتوانه همین مردم توانسته است امروز به قله‌های پیشرفت دست یافته در عرصه‌های مختلف مانند علمی، عمرانی، بهداشت و درمان، دفاعی و کشاورزی در اوج افتخار باشد.
در این بیانیه آمده است: حضور گسترده مردم عزیز در عرصه‌های مختلف دفاع از جمهوری اسلامی ایران، چه در ابتدای انقلاب، چه در ۸ سال جنگ تحمیلی و چه در سال‌های پس از آن، مهم‌ترین سرمایه و دستاورد نظام اسلامی ایران در این مسیر توسعه بوده است.رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این بیانیه افزوده است: این حمایت و حضور سبب شده است تا همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان علیه ملت بزرگ ایران با شکست مواجه شود.
ادامه این بیانیه حاکی است: اکنون و در برهه حساس انتخابات مهم یازدهم اسفند ماه، همه پای صندوق‌های آرا می‌آییم و با حضور پرشور خود نشان خواهیم داد که راه عبور از مشکلات دشمن ساخته و خود ساخته از مسیر انتخابات می‌گذرد.
قاسمی در این بیانیه با اشاره به اینکه مردم غیور قهرمان و همیشه در صحنه استان سمنان که در این میدان مهم دفاع از انقلاب همواره در کشور پیشتاز بوده‌اند و تقدیم سه هزار شهید گلگون کفن به انقلاب اسلامی گواه این مدعاست عنوان کرده است: به طور حتم این بار نیز به طور حتم حضوری گسترده پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در پایان تأکید کرده است: خانواده بزرگ و جهادگر جهاد کشاورزی استان سمنان نیز هم‌پا و هم‌دوش مردم سراسر استان و کشور، یازدهم اسفند ماه امسال با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای بار دیگر حمایت خود از انقلابشان را نشان خواهند داد.

طراحی سایت توسط فراکارانت