English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در پیامی ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر را تبریک گفت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در پیامی ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر را تبریک گفت.

محمدرضا قاسمی در این پیام آورده است که:(بسم الله الرحمن الرحیم انا اعطیناک الکوثر ، فصل لربک وانحر، ان شانئک هو الابتر)

الفبای حقوق خانواده در اسلام، بر پایه محبت پی ریزی شده و نقش آفرین هستی، زن را نقش آفرین تاریخ آفریده است.
نظام مقدس جمهوری ایران، حرکت زنان و نهضت موثر آنان را در میدان های مختلف فرهنگی، سیاسی و علمی به عنوان یکی از بهترین شاخص های انقلاب عظیم اسلامی اعلام داشته و بسیاری از شکوفایی جامعه را در پرتو حرکت خردمندانه و هوشیارانه ی زنان جامعه ی اسلامی معرفی می کند.
از طرفی بانوان مقاوم ایران عزیز به تأسی از بانوی آب، آیینه و آفتاب، حضرت زهرای مرضیه (س) به عنوان نخستین اسطوره مقاومت، نقش مهمی در ایستادگی در برابر دشمنان کیان عزیز ایران داشته و اگر به تاریخ مبازرات مردمی در جریان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس در عصر معاصر مراجعه شود، بدون شک نقش ارزشمند و ارزنده بانوان کشورمان در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی مشهود و ملموس خواهد بود.
در واقع می‌توان گفت که بانوی ایرانی در مقابسه با وضعیت زن در جهان امروز، بهترین موقعیت را در حرمت گذاری به حدود و حقوق خود دارد و واقعیت های افتخار برانگیزی چون مشارکت های بی نظیر سیاسی و اجتماعی که همه به برکت انقلاب اسلامی و اسوه گیری از وجود گرانقدر حضرت زهرا ( س ) به دست آمده، موید و گواه آن است.
بانوان جهادی و جهادگر استان سمنان نیز در همین راستا و بر همین اساس از سال‌های ابتدایی تشکیل این نهاد مقدس در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره نقش بزرگی در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن داشته‌اند.
بی جهت نیست که سردار سرافراز جهان اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز همواره توسل به حضرت زهرا (س) را به عنوان رمز پیروزی جبهه مقاومت در برابر همه دشمنان می‌دانستند و ارادت ایشان به بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) به مثالی بزرگ برای همه ما تبدیل شده است.
از این رو در روز میلاد حضرت زهرای مرضیه و روز بزرگداشت مقام زن که با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گره خورده است؛ بر خود لازم می‌دانم از همه بانوان ایران اسلامی، خاصه بانوان بزرگوار استان سمنان و به ویژه بانوان جهادگر و پرتلاش سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قدردانی نمایم.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

طراحی سایت توسط فراکارانت