English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۵۶ هزار تن گندم در استان سمنان خریداری‌شده است.

۵۶هزار تن گندم از کشاورزان خریداری‌شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان که در سالن جلسات استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: ۵۶ هزار تن گندم در استان سمنان خریداری‌شده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به میزان ذخایر کالاهای استراتژیک این استان گفت: هفت هزار تن برنج در استان ذخیره‌سازی شده و تا امروز نیز ۵۶ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری‌شده است.
میرعماد از کشاورزان و بهره‌برداران خواست تا گندم تولیدی خود را به مراکز خرید تحویل دهند تا پیش‌بینی خرید گندم در این استان محقق شود.
وی با بیان اینکه تاکنون خرید گندم در شهرستان‌های گرمسار و آرادان به پایان رسیده است افزود: در سایر شهرستان‌ها به‌ویژه در منطقه کالپوش که عمده گندم‌زارها به‌صورت دیم است پیش‌بینی می‌شود تولید گندم به ۲۰ هزار تن برسد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان در دستور کار قرار دارد و هرگونه موارد تخلف پس از بررسی به مراجع ذی‌صلاح گزارش داده می‌شود.
میرعماد با اشاره به انجام ۸۱۲ مورد بازرسی گفت: از این تعداد ۱۳۹ مورد منجر به تشکیل پرونده شد که عمده تخلفات نیز مربوط به گران‌فروشی و عدم درج قیمت بود.
وی گفت: بازرسان این سازمان با حضور در بازار و نظارت بر فعالیت صنوف هرگونه گران‌فروشی و احتکار کالاها را کنترل می‌کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به انجام مستمر گشت مشترک نیز گفت: تا امروز حدود ۲۷۲ گشت مشترک انجام‌شده که تعداد ۲۳۲ پرونده در این راستا تشکیل‌شده است.
عرضه مستقیم کالا در استان سمنان در دستور کار است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در جلسه ستاد تنظیم بازار عرضه مستقیم کالا در استان سمنان در دستور کار قرار گرفت گفت: مقرر شد تا این امر از سوی فرمانداران و شهرداران پیگیری شود.
میرعماد درباره عرضه لاستیک نیز گفت: مقرر شد تا لاستیک موردنیاز در اختیار پایانه‌ها قرار گیرد و توزیع لاستیک نیز بر اساس روال سال گذشته انجام شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت