English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۱۴۵ پروژه جهاد کشاورزی استان به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افتتاح ۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد اظهار داشت: این پروژه‌ها مربوط به سه دستگاه جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و نیز امور عشایری استان سمنان است که در هفته دولت افتتاح می شود.
وی به مجموع اعتبار هزینه شده برای تکمیل این تعداد پروژه اشاره کرد و افزود: در مجموع برای تکمیل این ۱۴۵ پروژه بیش از ۷۶۹ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: از این تعداد ۱۱۱ پروژه مربوط به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در بخش کشاورزی بوده و ۳۴ پروژه نیز از پروژه‌های تولیدی و اقتصادی است که با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آماده بهره‌برداری شده است.
میرعماد با بیان اینکه پروژه های عمرانی هفته دولت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در مجموع برای ۷۳۸ نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می کند یادآور شد: با افتتاح پروژه های تولیدی و اقتصادی هفته دولت در بخش کشاورزی استان سمنان نیز ۲۳۴ فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.
وی با اشاره به اینکه در مجموع برای پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در هفته دولت امسال در بخش کشاورزی بیش از ۴۳۲ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال اعتبار صرف شده است عنوان کرد: برای ۳۴ پروژه تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی استان سمنان قابل افتتاح در هفته دولت امسال نیز ۳۳۶ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است که بخشی از آن تسهیلات اعطایی دولت به متقاضیان بوده است.
میرعماد با اشاره به تعداد پروژه‌های قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی برای هفته دولت تصریح کرد: از مجموع این پروژه‌ها ۱۰۷ پروژه عمرانی و تولیدی سهم سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است که در مجموع با صرف ۵۴۶ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال آماده افتتاح شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: اداره کل منابع طبیعی و مدیریت امور عشایری استان سمنان نیز به ترتیب سهم ۲۰ و۱۸ پروژه‌ای در پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در حوزه فعالیتی وزارت جهاد کشاورزی دارند و در مجموع برای ۱۷۵ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می کند.

طراحی سایت توسط فراکارانت