English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: شرایط برای سرمایه گذاری در بخش سردخانه‌ای استان سمنان فراهم است/افزایش ظرفیت سردخانه‌ای استان سمنان در اولویت جهاد کشاورزی است

ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت سردخانه‌ای استان سمنان در اولویت این سازمان است گفت: امروز شرایط برای سرمایه گذاری در بخش سردخانه‌ای استان سمنان، بسیار فراهم است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد اظهار داشت: در بحث ذخیره سازی تولیدات دام و طیور و کشاورزی یکی از مسائل و مشکلاتی که در استان وجود دارد و هنوز جای سرمایه گذاری دارد بحث کشتارگاه های مناسب است.
وی با اشاره به اینکه البته کشتارگاه های مناسب در استان سمنان وجود دارد اضافه کرد: اما تعداد این کشتارگاه‌ها کم بوده و باید افزایش یابد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر اینکه متأسفانه در این استان یکی از مسائل و مشکلاتی که وجود دارد؛ ناکافی بودن میزان ظرفیت سردخانه‌های استان سردخانه های زیر صفر است تصریح کرد: زمینه برای ایجاد سردخانه های مناسب در استان ایجاد شود.
میرعماد با اشاره به اینکه شرایط برای سرمایه گذاری در بخش سردخانه‌ای استان سمنان فراهم است؛ از همه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه کشاورزی که امکان سرمایه گذاری در این بخش را دارند خواست تا در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند.
وی اضافه کرد: استان سمنان این ظرفیت را دارد که سرمایه گذاران با آرامش خاطر بتوانند در این بخش سرمایه گذاری کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ابراز امیدواری کرد تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جایگاه مناسبی را در بخش سردخانه‌ای برای این استان در کشورایجاد کنند و سردخانه های دارای استاندارد را در این استان برای کشتار دام و طیور توسعه دهند.
میرعماد تأکید کرد: البته در حال حرکت به این سمت و سو هستیم تا بتوانیم تمام زیر ساخت های لازم را برای ذخیره سازی و مرغ منجمد و همچنین صادرات آن در استان سمنان برنامه ریزی کنیم.

طراحی سایت توسط فراکارانت