English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ۷۲۵ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر۷۲۵ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از این تعداد ۷۰۳ پروژه در بخش عمرانی و ۲۲ پروژه نیز در بخش تولیدی است.
وی با اعتبار هزینه شده برای آماده‌سازی این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: در مجموع برای اجرای این پروژه‌ها ۸۴۲ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال هزینه شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: این میزان اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های بخش عمرانی ۶۶۴ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال و در بخش تولیدی ۱۷۷ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال بوده است.
میرعماد گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های عمرانی و تولیدی برای یک‌هزار و ۱۸۶ نفر به صورت مستقیم ویک‌هزار و ۲۳۹ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده و در مجموع ۲ هزار و ۳۷ خانوار نیز از این طرح‌های تولیدی و عمرانی بهره‌مند می‌شوند.
وی به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: پروژه‌های متعددی در بخش‌های آب وخاک، تولیدات گیاهی و دامی،صنایع تبدیلی، امور عشایری و منابع طبیعی و آبخیزداری همزمان با دهه فجر در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۶۴۰ پروژه در بخش آب وخاک با اعتبار۶۱۷میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال، ۱۱ پروژه در بخش تولیدات گیاهی با اعتبار۹۵ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال، ۹ پروژه تولیدات دامی با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۳۵میلیون ریال، در بخش صنایع تبدیلی ۲ پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال، در بخش امور عشایری۴۰ پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۸۲۰میلیون ریال و در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری۲۱ پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
میرعماد افزود: همچنین ۲ پروژه در شهرستان‌های گرمسار و سمنان با اعتبار ۴۰۰میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده در بخش کشاورزی نیز گفت: ۹۳ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال تسهیلات در بخش کشاورزی در استان سمنان ارائه شده که سهم پروژه های عمرانی۳۶۰ میلیون ریال و پروژه‌های تولیدی نیز ۹۲ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال بوده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت