English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

رفع مشکلات کشاورزان به استمرار تولید کمک می‌کند۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به لزوم دیدارهای چهره به چهره با مردم از طریق میز خدمت گفت: رفع مشکلات کشاورزان به استمرار تولید کمک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی در چهل و یکمین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم اظهار داشت: ملاقات حضوری و چهره به چهره با مردم و به ویژه در بخش کشاورزی دیدار با تولید کنندگان این بخش کمک می‌کند با فرصت بیشتری مشکلات مردم را بشنویم و بررسی کنیم و این بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی گفت: همچنین پیگیری های بعدی برای رفع مشکل بهره‌بردارن به استمرار در بخش تولید و حفظ فعالیت کشاورزان می انجامد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به عمده ترین درخواست بهره‌بردارن بخش کشاورزی گفت: موضوع تسهیلات بانکی و منابع اعتباری برای سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی یکی از موضوعات مطرح شده از سوی بهره‌بردارانی بود که نیازمند حمایت مالی بودند.

قاسمی با بیان اینکه بخش دیگر درخواست های مردمی در حوزه آب و خاک بود گفت: با توجه به مضیقه ای که در تآمین آب وجود دارد بسیاری از کشاورزان درخواست شبکه انتقال آب و توسعه روشهای نوین انتقال آب با لوله و کانال آبیاری را داشتند.

گفتنی است در چهل و یکمین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم، هاشمی، استاندار سمنان به همراه علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، بندر آبادی، فرماندار و حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان، امام‌جمعه دامغان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان حضور داشته و با مردم شهرستان دامغان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر دیدار کرده و مشکلات را بررسی کردند..

طراحی سایت توسط فراکارانت