English | سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و دستگاه‌های تابعه تجلیل شدند

روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و دستگاه‌های تابعه تجلیل شدند

روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و دستگاه‌های تابعه در آیینی با حضور رئیس این سازمان و معاونان تجلیل شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی رئیس این سازمان در این آیین تجلیل اظهار داشت: روابط عمومی‌ها با آگاهی بخشی درست و به موقع نقش مهمی در رضایتمندی جامعه دارند.
وی با بیان اینکه برای رضایتمندی در سطح جامعه و گروه هدف باید کارآمد بود گفت: باید در حوزه کار تخصصی با کارآیی مؤثر و اثربخش به دنبال رضایت‌مندی در بین بهره‌برداران باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در سطح جامعه و به ویژه در بخش کشاورزی گفت: جهاد تبیین و معرفی دستاوردها در بخش دولتی برای جلوگیری از سیاه نمایی دشمنان امری مهم و ضروری است و باید این خدمات و دستاوردها به موقع و به شکل جامع و کامل انعکاس داده شود و این مهم در گام نخست از مسیر روابط‌عمومی‌ها می‌گذرد.
قاسمی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی نقش مهمی در معرفی خدمات سازمان دارد و از این رو مدیران در شهرستان‌ها حوزه روابط عمومی را در اولویت قرار دهند و افرادی را در این بخش به کار گیرند که با انگیزه و با علاقه باشند.
وی با اشاره در پیش بودن هفته جهاد کشاورزی نیز گفت: در این هفته مجموعه خدمات انجام شده و در دست اقدام سازمان جهاد کشاورزی به خوبی اطلاع‌رسانی شود تا شاهد بازخورد مناسب در جامعه هدف باشیم.
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی نیز در این آیین اظهار داشت: روابط عمومی وظیفه بسیار سنگینی در سازمانها دارند و در واقع قلب تپنده و چشم بینا و گوش شنوا در هر سازمان محسوب می‌شوند.
نرگس افضلی گفت: روابط عمومی‌ها مشاوران امین مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند و مدیرانی موفق هستند که به حوزه روابط عمومی توجه ویژه دارند..
وی از مدیران جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها خواست تا به حوزه روابط عمومی توجه ویژه داشته باشند و از رابطان نیز خواست تا فعالیتهای مرتبط با روابط‌عمومی را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت