English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

روایت مدیران وزارت جهاد کشاورزی از حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مراسمبا شکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور برگزار شد و مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم با شکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور برگزار شد. وزارت جهاد کشاورزی نیز با هدف خدمت‌رسانی به مردم در این راهپیمایی با اقدام به برپایی غرفه کرد که مورد استقبال آحاد مردم قرار گرفت. معاونین وزیر جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان‌های تابعه این وزارتخانه که همگام با مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده بودند در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما مطالبی را پیرامون حضور پرشور مردم و اقدامات فرهنگی غرفه وزارتخانه مطرح کردند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

عباسعلی نوبخت معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با اشاره به دستور وزیر جهادکشاورزی مبنی بر اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور خاطرنشان کرد: همکاران ما در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌های مختلف و همکاران وزارت جهاد کشاورزی در تهران بزرگ، امروز با اهدای رایگان نهال به مردم در حال تمرین برای انجام کار بزرگی که قرار است در چهار سال انجام شود، هستند.

وی از توزیع نهال در غرفه‌های مختلف در مسیرهای راهپیمایی در سراسر کشور خبر داد و گفت: امیدواریم فرهنگ درختکاری که تضمین کننده امنیت زیستی جامعه است را در کشور رواج دهیم و به تبع امنیت زیستی در تکمیل حلقه اتصال بین امنیت غذایی و امنیت ملی در سرسبز و قوی شدن ایران عزیز سهمی داشته باشیم.

شاهپور علایی‌مقدم سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشاورزان سنگر امنیت غذایی را پاسداری می‌کنند، گفت: ۲۲ بهمن سند افتخار و تجلی قدرت مردم ایران است، یکی از مهمترین اهداف وزارت جهاد کشاورزی در کنار سایر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امنیت غذایی است که توسط کشاورزان و بدنه مردمی محقق می‌شود، امروز کشاورزان عزیز و همه بخش‌های وزارت جهاد کشاورزی در سنگر انقلاب و با لبیک‌گویی به فرامین مقام معظم رهبری آماده‌اند با حضور حماسی خود بگویند که برای امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند. نهال انقلاب به دست مردم غرس شد و برای نسل‌های آینده درختی تناور خواهد شد.

محمدمهدی برومندی معاون وزیر در امور باغبانی نیز حماسه حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجلی عشق و ایثار دانست و گفت: امروز یکپارچگی ملت بزرگ ایران به تصویر کشیده شد و این حضور باشکوه و بی‌سابقه به این معنا است که یاوه‌گویی‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان هیچ اثری ندارد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستند و از تمام مرزهای خود با هدف حفظ یکپارچگی سرزمینی ایران پاسداری ‌می‌کنند.

هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی نیز با اشاره به حضور باعظمت مردم ایران در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: این حضور در واقع لبیک مردم به فرمان مقام معظم رهبری است؛ امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را کنار هم جشن می‌گیریم، سال‌های متمادی دیگر هم نهال تنومند انقلاب ان‌شاءالله پابرجاست و مردم همیشه در صحنه، پشت سر ولایت آماده حمایت و پشتیبانی از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

مهرداد پاکار مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: تصاویری که امروز همه ملت‌های دنیا نظاره‌گر آن هستند، تصویر حقیقی از ملت ایران، کشور ایران و انقلاب اسلامی است؛ دشمن ۴۴ سال است که می‌خواهد با وارونه نشان دادن واقعیت تصویر دیگری از کشور ما نشان دهد اما امروز جوانان ایرانی با خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی قدم گذاشته‌اند.

سعید پازوکی مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی نیز تصریح کرد: مردم ثابت خواهند کرد با حضور میلیونی در این روز توطئه‌های خارجی دشمنان بی‌اثر است ان شاءالله همه با همت و تلاش به ویژه در امر تولید کشاورزی به خودکفایی برسیم و نهاد انقلاب تنومندتر شود.

علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات غرفه وزارت جهاد کشاورزی که با همکاری بسیج، روابط عمومی و سایر نهادهای فرهنگی این وزارتخانه برپا شده است، گفت: امسال شاهد آغاز بکار یک پویش مردمی بی‌سابقه برای کاشت یک میلیارد نهال بودیم، نهال‌هایی که بناست ایران ما را سرسبزتر از قبل کند و باعث نشاط هرچه بیشتر مردم شود.

وی در پایان پخش زنده شبکه برکت و پوشش خبری برنامه رویش را از دیگر اقدامات غرفه وزارت جهاد کشاورزی برشمرد.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت