English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

ساداتی‌نژاد در بازدید از مرکز مقاومت بسیج: شاهد تحول در بسیج وزارت جهاد کشاورزی هستیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بسیج وزارت جهاد کشاورزی در این دوره اتفاقات خوبی را در بخش کشاورزی کشور رقم زده است و شاهد تحول در آن هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی‌نژاد در بازدید از مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه، ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان این وزارت، گفت: در این دوره با وجود نیروهای جوان و خلاق و با نوآوری تیمی در بسیج وزارت جهاد کشاورزی، شاهد یک تحول هستیم، بسیج بخش کشاورزی در این دوره ۷-۸ ماهه اتفاقات خوبی را رقم زده، به طوری که شور، شعف و نشاط را در حوزه‌های مختلف کشاورزی ایجاد کرده است.

وی به عملکرد بسیج وزارت جهاد کشاورزی در بحث هدفمندی یارانه‌ها و ساماندهی مازاد جوجه یک‌روزه اشاره کرد و گفت: تاکنون در جاهایی که وزارتخانه دچار کمبود شد، بسیج به خوبی پای کار آمده است، به طوری که در بحث مربوط به هدفمندی خیلی خوب ظاهر شد، در ساماندهی مازاد جوجه یک روزه نیز همکاری و عملکرد خیلی خوبی داشت و با تلاش‏، کوشش در حوزه‌های بازرسی نیز به بخش کشاورزی کمک کرد.

به گفته مقام عالی وزارت، بسیج در این مدت، هم حمایت خوبی از حوزه‌های روستایی انجام داده است و هم در حوادثی همچون سیل و بحث‌های مختلف عملکرد قابل تحسینی داشته است.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: بسیج در حوزه‌های تخصصی بخش کشاورزی همچون مبارزه با آفات و بیماری‌ها، بحث منابع طبیعی در زاگرس و بحث نخیلات نیز عملکرد خوبی داشته است و این امر نشان می‌دهد که بسیج خود را در کنار وزارت جهاد کشاورزی و در همه بخش‌ها می‌بیند و تفکر جهادی و بسیجی که حضرت آقا به عنوان یک سرمایه از آن ذکر کرده‌اند، در بسیج وزارتخانه وجود دارد.

به گفته وی، سبقه بلندی که از حرکت جهادی در زمان دفاع مقدس وجود داشت، امروز نیز با یک تفکر نو، پویا و با یک نشاط خاص و دلسوزی فراوان برای این که بتواند به حوزه‌های روستایی کمک کند، در رگ‌های وزارت جهاد کشاورزی ساری و جاری است.

ساداتی‌نژاد با بیان این که جهاد سازندگی یک معجزه از سوی حضرت امام (ره) بود و طعم شیرین خدمات این نهاد هیچ وقت از دل روستاییان ما نخواهد رفت، تصریح کرد: در حال حاضر هدفی که بسیج وزارت جهاد کشاورزی دنبال می‌کند، حرکت در این مسیر است، یعنی یک نگاه بلند و یک صدای رسا، برای این که بتواند به کشاورزان و حوزه‌های روستایی و عشایری کمک کند.

طراحی سایت توسط فراکارانت