English | شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان دستگاه برتر حوزه ایثار و شهادت شد

رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این دستگاه در آیینی با حضور استاندار به عنوان دستگاه برتر حوزه ایثار و شهادت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، هاجر خاتون شجاعان اظهار داشت: در پنجمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان که به ریاست استاندار سمنان برگزار شد از «محمدرضا قاسمی» رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای کسب عنوان برتر و فعال در حوزه ایثار و شهادت قدردانی شد.

وی گفت: در این مراسم سید محمدرضا هاشمی با اهدا لوح و هدیه معنوی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قدردانی کرد.

در این لوح قدردانی خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان آمده است که بی شک تلاش در جهت باروری ثمره خون شهیدان سرافراز وظیفه کسانی است که قلبشان برای اسلام و تداوم راه سرخ شهیدان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب می‌تپد، شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را به پاک‌ترین جهادگران در راه خویش عطا می‌نماید و الحق سخنی بالاتر و معنوی‌تر از ذکر مقام این آسمانیان و زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم.

در بخش دیگری از این لوح آمده است که بدینوسیله از تلاش و همت ارزنده جنابعالی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ والای ایثار و شهادت که یکی از برجسته‌ترین عرصه‌های خدمتگزاری به انسان‌های وارسته و الهی می‌باشد، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

️همچنین در لوح تصریح شده که امید است در پرتو عنایات حضرت حق و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری با اهتمام به دیدگاه‌ها سیاست‌های دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی در راستای خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و منصور باشید.

طراحی سایت توسط فراکارانت