English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

ستاد بزرگداشت هفته دولت در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان آغاز به کار کرد

ستاد بزرگداشت هفته دولت در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان آغاز به کار کرد

ستاد بزرگداشت هفته دولت به ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تشکیل و به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت: شهیدان باهنر و رجائی ۲ تن از الگوهای مهم و ارزشمند درامر خدمت رسانی به دولت بودند.

وی بر ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های دولت در این سازمان تأکید کرد و اظهار داشت: باید خدمات و اقدامات و دستاوردهای دولت تدبير و اميد به طور مناسب برای مردم اطلاع رسانی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته در بخش کشاورزی در دولت تدبیر و امید قابل مقایسه با هیچ دولتی نیست افزود: اقدامات انجام گرفته در بخش کشاورزی در این دولت نسبت به سایر دولت‌ها بی سابقه بوده است.

میرعماد اضافه کرد: اختصاص ۷۲ میلیارد تومان برای حوزه آب و خاک در یکسال  که تا کنون سابقه نداشته است و ارائه خدمات در بخش‌های مختلف کشاورزی و بویژه بخش عشایری نیز بی نظیر بوده است و از این رو باید در هفته دولت این اقدامات به صورت مناسب به اطلاع مردم رسانده شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش صنایع تبدیلی بخش کشاورزی نیز گفت: در حوزه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی که حلقه مفقوده این بخش است نیز در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیاری انجام شده و بیش از ۷۰ درصد پروانه‌های صادر شده در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در این دوره انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گلباران و غبارروبی گلزار مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای جهادگر، دیدار با خانواده ایثارگران برخی از برنامه‌ها یی بود که در ستاد بزرگداشت هفته دولت این سازمان مصوب شد.

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با مردم مناطق محروم، افتتاح پرژه‌های بخش کشاورزی، نشست خبری با اصحاب رسانه و ارتباط معاونین سازمان با رسانه‌ها، حضور کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در نماز جمعه برخی دیگر از برنامه‌های مصوب شده در ستاد بزرگداشت هفته دولت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بود.

طراحی سایت توسط فراکارانت