English | شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:مانور سراسری تشدید بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی استان سمنان برگزار شد

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برگزاری مانور سراسری تشدید بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی این استان، از رویکرد ویژه در دور جدید بازرسی‌ها خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، عبدالمجید نجاتی در این خصوص اظهار داشت: این مانور به صورت ملی و در سراسر کشور ظهر امروز نوزدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شده است.

وی اضافه کرد: مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی در استان سمنان پس از جلسه مجازی با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی آغاز شده و دستگاه‌های نظارتی مانند تعزیرات حکومتی و همچنین بسیجیان سراسر استان سمنان نیز در آن حضور داشتند.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به رویکرد ویژه نظارت بر بازار کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان امسال عنوان کرد: امسال بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی بر مبادی و گلوگاه‌های تولیدی، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌ها، مرغداری‌ها، انبارهای کالاهای اساسی و دیگر مبادی این کالاها صورت می‌گیرد.

به گفته نجاتی، مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی در همه هشت شهرستان استان سمنان به صورت همزمان برگزار شده است.

️وی اضافه کرد: امسال، به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز مدیریت بازرسی سازمان جهاد کشاورزی در استان و مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها از طریق ایجاد گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی در طرح تشدید از اماکن عرضه کالاهای اساسی حضور خواهند داشت.

طراحی سایت توسط فراکارانت