English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

سومین نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی در سمنان آغاز شد.

سومین نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی در سمنان از عصر امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، این نمایشگاه تخصصی کشاورزی در بخش‌های صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری و آب‌رسانی، تجهیزات گلخانه‌ای، دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، ترویج کشاورزی دانش بنیان و نوآور برپا شده است.

این نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی که امروز، ششم آذر ماه افتتاح شده است؛ تا نهم آذرماه و به مدت چهار روز ادامه دارد.

سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان برگزار شده است و علاقمندان می‌توانند همه روزه در ایام برگزاری آن، از ساعت ۱۴  الی ۲۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: ایجاد و افزایش تعامل بین تولیدکنندگان پیشرو در بخش کشاورزی با دستاوردهای نوین شرکت های فعال استان و سایر استان ها سبب افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی می شود.

محمدرضا قاسمی به برخی از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در این استان اشاره کرد و گفت: معرفی پتانسیل‌ها و  توانمندی‌های استان سمنان و سایر استان‌ها و انتقال آخرین اطلاعات و فناوری‌های بخش کشاورزی به جامعه هدف، معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فراهم کردن بستر توسعه صادرات محصولات کشاورزی برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: در راستای فراهم کردن زمینه‌های تبادل اطلاعات و فناوری روز دنیا در بخش تامین، تولید و توزیع نهاده‌های کشاورزی و رونق توسعه صادرات و به منظور معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های  کشور و کسب و کارهای فعال در حوزه کشاورزی و آشنایی شرکت کنندگان و فعالان بخش کشاورزی با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی و تولیدات شرکتهای فعال استان و سایر استان‌ها و ترویج کشاورزی تجاری این نمایشگاه تخصصی در سمنان برپا شده است…

طراحی سایت توسط فراکارانت