English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سومین نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی در سمنان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت:  به زودی سومین نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی اظهار داشت: این نمایشگاه تخصصی کشاورزی در بخشهای صنایع و ماشین آلات کشاورزی ، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه‌ای،  دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، ترویج کشاورزی دانش بنیان و نوآور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی ۶ آذر ماه افتتاح می‌شود افزود: این نمایشگاه تا نهم آذرماه و به مدت چهار روز ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه محل سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان است تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۴  الی ۲۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

قاسمی گفت: ایجاد و افزایش تعامل بین تولیدکنندگان پیشرو در بخش کشاورزی با دستاوردهای نوین شرکت های فعال استان و سایر استان ها سبب افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی می شود.

وی به برخی از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در این استان اشاره کرد و گفت: معرفی پتانسیل ها و  توانمندی های استان و سایر استان ها و انتقال آخرین اطلاعات و فنآوری های بخش کشاورزی به جامعه هدف، معرفی دستاوردهای شرکتهای دانش‌بنیان و فراهم کردن بستر توسعه صادرات محصولات کشاورزی برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: در راستای فراهم کردن زمینه های تبادل اطلاعات و فناوری روز دنیا در بخش تامین ، تولید و توزیع نهاده های کشاورزی و رونق توسعه صادرات و به منظور معرفی توانمندی ها و پیشر فت های  کشور و کسب و کارهای فعال در حوزه کشاورزی و آشنایی شرکت کنندگان و فعالان بخش کشاورزی با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی و تولیدات شرکتهای فعال استان و سایر استانها و ترویج کشاورزی تجاری این نمایشگاه تخصصی در سمنان برگزار می‌شود..

طراحی سایت توسط فراکارانت