English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد در استان سمنان تشکیل شد

مدیر اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در استان سمنان با پیشنهاد اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ابوذر حسین پور در نشست شورای روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: این شورا به‌منظور ایجاد وحدت رویه و هم‌افزایی در فرایند اطلاع‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی تشکیل‌شده است.
وی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است تا خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید برای مردم اطلاع‌رسانی شود گفت: باید تلاش کنیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را که حاصل خون شهداست؛ هرچه بیشتر برای مردم به‌عنوان صاحبان اصلی این انقلاب تبیین کنیم.
مدیر اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه امروز باید روابط عمومی‌ها به‌عنوان تریبون و ویترین دستگاه‌های اجرایی کشور برای تحقق هدف مهم اطلاع‌رسانی خدمات و دستاوردهای نظام به جایگاه واقعی خود دست یابند افزود: در این راه ابتدا لازم است تا روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی بیشتر و همگرایی در عملکرد، کارآیی خود را افزایش دهند.
حسین پور با بیان اینکه تعداد زیادی دستگاه اجرایی و ادارات اقماری زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در حال خدمت به مردم بزرگ ایران در سراسر کشور هستند تصریح کرد: گاهی مشاهده می‌شود که عملکرد جزیره‌ای سبب کاهش راندمان روابط عمومی‌های این دستگاه‌ها و عدم تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف آنان در اطلاع‌رسانی جامع و کامل از دستاوردهای کشور در حوزه فعالیتی وزارت جهاد کشاورزی شده است.
وی ایجاد تشکل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد در استان سمنان را گامی مهم در راستای همگرایی و هم‌افزایی درروند اطلاع‌رسانی این دستگاه‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: در این شورا سیاست‌های کلان و مهم دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد در استان سمنان در فرایند اطلاع‌رسانی تعیین و تصویب می‌شود.
مدیر اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به تعداد اعضای این شورا گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد در استان سمنان ۹ عضو دارد که ۲ عضو آن مدیران روابط عمومی ادارات جهاد کشاورزی در شهرستان‌های این استان است.

طراحی سایت توسط فراکارانت