English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران افتتاح شد

همزمان با آغاز به کار نمایشگاه جامع کشاورزی ایران غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این نمایشگاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، در  نمایشگاه جامع کشاورزی ایران تولید کننده‌های مختلفی از داخل و خارج کشور در حوزه‌های مختلف کشاورزی حضور دارند.

در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران غرفه‌هایی برای بخش‌های مختلف مانند سامانه‌های نوین آبیاری، ماشین‌آلات، نهاده‌ها، گلخانه‌ها و کشت‌‌های گلخانه‌ای دایر است.

در این نمایشگاه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و ادارات تابعه مانند اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی ،تعاون روستایی،ادازه کل عشایری و مرکز تحقیقات کشاورزی سمنان و شاهرود یک غرفه برای معرفی بخش‌های مختلف دارند.

۴۰۰ تولید کننده داخلی و خارجی نیز در بخش‌های مختلف نهاده‌ها، مکانیزاسیون، باغبانی، کشاورزی هوشمند و سیستم‌های نوین آبیاری در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران حضور دارند.

نمایشگاه جامع کشاورزی ایران امروز نوزدهم دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و فعالیت این نمایشگاه تا ۲۲ دی ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ ظهر از این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کنند.

گفتنی است نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی همزمان با سایر حوزه‌های کشاورزی در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران افتتاح شد.

غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در سالن ۵  واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران بوده و تمامی متخصصین در این حوزه برای بازدید می‌توانند در این محل حضور پیدا کنند.

طراحی سایت توسط فراکارانت