English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فرایند ارزیابی عملکرد جهاد کشاورزی استان سمنان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی بهبود می‌یابد

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برگزاری جلسه بررسی و آسیب‌شناسی فرایند ارزیابی عملکرد این سازمان در شاخص‌های اختصاصی و عمومی گفت: فرایند ارزیابی عملکرد جهاد کشاورزی استان سمنان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی بهبود می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدمهدی عضدی در این خصوص اظهار داشت: در این نشست آسیب‌شناسی و هم‌اندیشی، امتیازات مکتسبه حوزه‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در هر یک از شاخص‌های تخصصی و عمومی بررسی و آسیب‌شناسی شد.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و همچنین رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این نشست توجیهی عنوان کرد: در این جلسه نقاط ضعف و قوت شاخص‌های ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بررسی و مقرر شد تا حوزه‌های تخصصی و عمومی این سازمان نسبت به بازبینی شاخص‌های مربوطه اقدام و در صورت نیاز ضمن مکاتبه با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان، اصلاح تعهدات پیش‌بینی‌شده را در دستور کار قرار دهند.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مستندسازی عملکرد حوزه‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یکی از موارد مطرح‌شده در این جلسه بود گفت: در این جلسه همچنین قرار شد تا بخش‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن حساسیت لازم به موضوعات مرتبط با ارزیابی این دستگاه، از هم‌اکنون نسبت به مستندسازی فعالیت‌های انجام‌شده در سال ۱۴۰۲ اقدام لازم را انجام دهند.

عضدی با تأکید بر لزوم زمان‌سنجی و بارگذاری بهنگام گزارش عملکرد بخش‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و مستندات مربوط آن افزود: پیگیری فعالیت‌های تعهد شده هر واحد جهاد کشاورزی استان سمنان از سوی کارشناسان بخش‌های تخصصی و عمومی این سازمان و تحویل آن به مدیریت بازرسی و گروه نوسازی و تحول اداری این سازمان در ابتدای سال ۱۴۰۳ به‌منظور بارگذاری در سامانه مذکور از دیگر موارد مصوب در این جلسه بود.

وی اضافه کرد: در این نشست همچنین مصوب شد تا واحدهای سازمانی جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن حفظ نتایج مکتسبه در شاخص‌هایی که ۱۰۰ درصد امتیاز ممکن در آن شاخص‌ها کسب‌شده است؛ در راستای کسب امتیاز کامل در دیگر شاخص‌ها با ارائه مستندات عملکرد خود، بیش‌ازپیش تلاش کنند.

جذب اعتبار از مراجع ذیصلاح به‌منظور اجرای شاخص‌های موردنظر توسط واحدهای مرتبط موضوع از دیگر مصوبات این نشست تخصصی بود که مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به آن اشاره کرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت