English | شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

قرارگاه امنیت غذایی به ریاست مهندس محمد رضا قاسمی ریاست سازمان جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: نظارت بر کالاهای اساسی در ایام نوروز به جد انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی در نشست قرارگاه امنیت غذایی که با حضور معاونان و مدیران این سازمان در محل سالن جلسات برگزار شد اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی مدیریت بازرسی  به صورت مستمر  نظارت لازم بر خرید، فروش و توزیع  عادلانه کالاهای اساسی را در دستور کار قرار دهد.

وی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی برای سهمیه اسفند ماه نانوایی‌ها  تأکید کرد و گفت: امکان  خرید سهمیه فروردین ماه سال جدید فراهم میباشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر لزوم برگزاری گشت مشترک برای بازرسی و کنترل قیمت مرغ و تخم مرغ و گوشت گوساله در غرب استان  تأکید کرد ودرخصوص میوه و مرکبات شب عید گفت: در کمیته راهبری موضوع قیمت میوه شب عیدو همچنین کیفیت آن مورد بررسی قرارمی گیرد.

قاسمی با بیان اینکه در ایام نوروز نمایشگاه توزیع کالای اساسی در سطح استان برگزار می‌شود گفت: گزارش  زمان و محل  برگزاری نمایشگاه  از سوی مدیر ان شهرسانی  پیگیری و گزارش شود.

وی بر لزوم ایجاد هماهنگی  و نظارت های لازم از سوی  اتحادیه  مرغ گوشتی استان و معاونت بهبود تولیدات دامی  در مورد جوجه ریزی   تأکید کرد وهمچنین بیان داشت: در ایام نیز ۹۰ تن  شکر خام برای مصرف خانوار تعیین و در صورت مازاد این مقدار به صورت قند عرضه خواهد شد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: اداره کل غله و پشتیبانی امور دام  نیز با همکاری و هماهنگی دستگاه های متولی برای توزیع کالاهای اساسی  به نحو مطلوب پیگیری لازم را انجام دهند.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دستگاه های متولی برای تعیین سهمیه و نظارت بر نانوایی‌های کشیک در ایام نوروز   به ویژه تعیین ساعات کاری  نظارت لازم  را داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروزی مدیریت بازرسی  به صورت مستمر  نظارت لازم بر خرید، فروش و توزیع  عادلانه کالاهای اساسی داشته باشد و اداره کل عشایر استان برای  خرید  سهمیه آرد  اسفند ماه عشایر  به سرعت اقدام کند.

قاسمی گفت: همچنین اداره کل غله با همکاری مدیریت  شهرستانها فرمانداریها و  اتحادیه نانوایان برای تامین و توزیع  نان گرم  بسته بندی زائرین  در مقطع صبح در  (سمنان ۳ ایستگاه )،(دامغان ۴ ایستگاه )،( سرخه ۲ ایستگاه)، ( شاهرود ۳ ایستگاه ) و(میامی ۳ ایستگاه )  پیگیری لازم را انجام دهد.

طراحی سایت توسط فراکارانت