English | یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مانور نظارتی طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در سمنان برگزار شد

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای مانور نظارتی طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در سمنان خبر داد.

 عبدالمجید نجاتی اظهار داشت: این مانور با تأکید بر تفکیک وظایف نظارتی در سالن جلسات شهید شاهی سازمان و همزمان به صورت وبینار با وزارت جهاد برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مانور با هدف برخورد با تخلفات در تمامی مراکز تأمین، تولید و بسته‌بندی کالاهای اساسی برگزار شد؛ افزود: در این طرح کارخانجات تولیدی، صنایع تبدیلی با یک مرحله تبدیل، واحد‌های تولیدی محصولات کشاورزی و دامی، شرکت‌های بسته‌بندی و انبار، سردخانه‌ها و کشتارگاه نیز بازدید می‌شوند.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: وظایف بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی اواخر دی‌ماه سال گذشته به اماکن و گلوگاه‌های تولیدی ذکر شده قرار گرفته است.

گفتنی است در این جلسه وبیناری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل تعزیرات استان ، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان، نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت، معاون توسعه بازرگانی به همراه مدیر توسعه بازرگانی، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی. و مدیران شهرستان به همراه بازرس و نماینده پلیس امنیت اقتصادی حضور داشتند.

طراحی سایت توسط فراکارانت