English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان برگزار شد؛ اعضای هیئت مدیره و بازرسین صندوق انتخاب شدند

رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و معاون توسعه مدیریت و منابع  سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان خبر داد و گفت: با برگزاری اعضای هیئت مدیره شرکت برای دو سال و بازرسین صندوق برای یک سال انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حمید عرب در حاشیه برگزاری این مجمع که در محل سالن آمفی تئاتر شهید ترحمی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: در این جلسه ضمن تصویب صورت‌های مالی و بودجه پیشنهادی سال مالی جدید، آیین‌نامه تسهیلات جدید صندوق نیز مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

وی افزود: آیین نامه تسهیلات جدید صندوق و پیوست‌های آن شامل دستورالعمل اعتبارسنجی، دستورالعمل اجرایی تضامین و وثایق، دستورالعمل نظارت بر تسهیلات اعطایی به‌همراه فرم‌های مربوطه به تصویب مجمع عمومی رسید و برای اجرای ابلاغ و جایگزین آیین‌نامه تسهیلات و دستورالعمل‌های قبلی صندوق شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین با برگزاری انتخابات، اعضاء هیئت مدیره و بازرسین صندوق نیز توسط مجمع عمومی انتخاب شدند.

گفتنی است اعضاء هیئت مدیره حمید عرب، محمد ایران‌بخش، فرهاد اکبری، سیدعلی‌اکبر شاهورانی و مصطفی شاه‌حسینی به‌عنوان اعضاء اصلی و سیدحسین میرباقری، حسین پیوندی به عنوان اعضاء علی البدل انتخاب شدند.

محمود خان‌بیکی به عنوان بازرس اصلی و محمدابراهیم ثانیان هم به‌عنوان بازرس علی‌البدل از سوی مجمع برگزیده شدند.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت