English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: واگذاری بیش از ۴۰۷ هزار مترمربع اراضی ملی استان سمنان برای اجرای طرح‌های کشاورزی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۴۰۷ هزار و ۷۳۳ مترمربع از اراضی ملی استان سمنان برای اجرای طرح‌های کشاورزی به متقاضیان واگذار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، جعفر مرادی حقیقی در جلسه کمیسیون واگذاری اراضی ملی که با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد اظهار داشت: در این جلسه پرونده‌های ارجاع شده به این کمیسیون بررسی شد.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: ۷۶ پرونده به دبیرخانه کمیسیون طرح‌های کشاورزی ارجاع و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
مرادی حقیقی گفت: صاحبان این پرونده‌ها متقاضیانی هستند که قصد اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شاخه کشاورزی در اراضی ملی را دارند.
وی با اشاره به تصمیم‌های اتخاذشده در جلسه کمیسیون واگذاری اراضی ملی گفت: در این جلسه از سوی اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست صاحبان ۲۱ پرونده در سطح ۴۰۷ هزار و ۷۳۳ مترمربع موافقت شد.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با نظر اعضای کمیسیون برای سایر پرونده‌ها، تصمیماتی از قبیل تعیین اجاره، تمدید اجاره، تغییر طرح و تغییر نام اتخاذ شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت