English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: نزدیک به ۱۰۰۰ تن پرتقال و سیب در ایام نوروز امسال در استان سمنان توزیع شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

نزدیک به ۱۰۰۰ تن پرتقال و سیب در ایام نوروز امسال در استان سمنان توزیع شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح توزیع کالاهای اساسی مشمول تنظیم بازار در استان سمنان در ایام عید نوروز گفت: ۹۷۵ تن پرتقال و سیب در ایام نوروز امسال در استان سمنان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مسعود طاهریان اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های تنظیم بازار کالاهای اساسی استان سمنان، برای ایام عید امسال در مجموع ۷۷۵ تن پرتقال و ۲۹۷ تن سیب( زرد و قرمز) تأمین شد.

وی از توزیع ۶۷۸ تن از پرتقال در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: ۹۷ تن مازاد پرتقال نیز با توافق وزارتخانه به استان اصفهان ارسال شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه توزیع میوه شب عید از روز ۲۴ اسفند ماه در استان آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد به میزان توزیع سیب در ایام شب عید در استان اشاره کرد و گفت: تا امروز ۲۶۲ تن سیب در استان توزیع شده و ۳۵ تن دیگر نیز در حال توزیع است.

طاهریان با بیان اینکه امسال نیز همانند سالهای گذشته از نظر تأمین میوه شب عید هیچ مشکلی در استان وجود نداشت گفت: امسال به میزان مورد نیاز میوه مردم برای شب عید تأمین شد و مازاد پرتقال استان نیز به اصفهان ارسال شد.

وی با بیان اینکه در ایام عید نیز توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در استان انجام شد از توزیع ۲۳۱ تن تخم مرغ از اوایل بهمن ماه سال گذشته  تا پایان تعطیلات سالجاری در سطح استان سمنان خبر داد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به میزان تخم مرغ توزیعی در استان گفت: حدود ۱۷۲ تن آن در استان تأمین و ۵۹ تن ان نیز وارداتی بود که با قیمت شانه‌ای ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان توزیع شد.

طاهریان با بیان اینکه تخم‌مرغ از طریق اتحادیه تعاون روستایی و اتحادیه‌های مرغ تخم‌گذار در اختیار مردم استان قرار گرفت به رضایت نسبی مردم از توزیع موفق این محصول در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه از نظر تأمین و توزیع تخم‌مرغ مورد نیاز مردم در استان سعی شد تا مردم در تامین تخم مرغ با کمترین مشکل مواجه باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت تخم‌مرغ به روال عادی بازگشته است به قیمت این محصول در بازار اشاره کرد و گفت : در حال حاضر تخم‌مرغ کیلویی ۶۰۰۰ تومان در استان عرضه می‌شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت