English | یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان معرفی شد

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در آیینی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، این آیین با حضور دانیالی معاون حفاظت پرسنلی سازمان حراست وزارت، غفرانی معاون هماهنگی امور مناطق و آموزش سازمان حراست وزارت کشاورزی و مداحیان مدیرکل حراست کل استان  برگزار شد.

در این آیین همچنین مدیران کل دستگاه‌های تابعه، معاونین سازمان نیز حضور داشتند.

در این آیین ضمن معرفی «سعید طاهریان» به عنوان مدیر جدید حراست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از زحمات «غلامعلی کاشفی» مدیر پیشین قدردانی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این آیین گفت: جایگاه حراست و اولویت این حوزه در دستگاه‌ها واضح و مبرهن بوده و بر کسی پوشیده نیست.

محمدرضا قاسمی گفت: حراست در دستگاه‌هایی مانند بخش کشاورزی به ویژه بعد از اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و توزیع هدفمند آن دارای اولویت و اهمیت ویژه‌تری بوده و نیاز است دقیقتر و تیزبینانه‌تر موضوعات این بخش دنبال شود.

وی با بیان اینکه مؤلفه‌های مختلفی مانند شایسته سالاری و فساد ستیزی هم در شعار دولت سیزدهم وجود داشت و هم مورد تأکید رئیس جمهور است توجه به شایسته گزینی برای تصدی مسئولیت‌ها بوده و این مهم باید مد نظر قرار گیرد که در این حوزه حراست می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و در شناسایی افراد توانمند، متعهد، متخصص و دارای قابلیت برای تصدی امور نقش داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی از فسادستیزی به عنوان دیگر اولویت دولت سیزدهم نام برد و گفت: فساد ستیزی نیز باید به عنوان اولویت مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی در پایان از حضور دلسوزانه «غلامعلی کاشفی»  مدیر پیشین حراست سازمان جهاد کشاورزی استان  سمنان قدردانی کرد و گفت: امیدوارم همچنان از تجارب ارزشمند ایشان در این بخش بهره‌مند باشیم.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت