English | شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مراسم تقدیر از همکاران بازنشسته برگزار شد

مراسم تقدیر از همکاران بازنشسته برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، در این مراسم که در فضایی دوستانه و صمیمی با حضور رئیس سازمان و تعدادی از معاونین، مدیران ستادی و شهرستانی و همکاران بازنشسته برگزار گردید، رئیس سازمان جهاد کشاورزی طی بیاناتی با اشاره به تجارب گرانقدری که همکاران بازنشسته از آن برخوردارند، اظهار داشت: از همکاران فرهیخته ای که به درجه بازنشستگی نائل آمده اند و با تلاش خود منشا خدمات موثری بودند، کمال تشکر را دارم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی بازنشستگان را سرمایه های ارزشمند و ذی قیمت سازمان برشمرد و داشتن مهر و عرق به محل کار را از خصوصیات بازنشستگان سازمان دانست و ابراز امیدواری کرد که این مهر و مودت برای همکاری با سازمان ،استمرار و امتداد داشته باشد.

وی به نقش مهم کارکنان سازمان جهاد کشاورزی درامنیت غذایی اشاره کرد و بر ضرورت استفاده از تجربیات آنها تاکید کرد.

قاسمی در پایان ضمن قدردانی مجدد از سالها خدمات اثرگذار همکاران خاطر نشان کرد: بازنشستگی ورود به مرحله جدیدی از زندگی است که می توان با برنامه ریزی دقیق و درست خود را برای ورود به این مرحله آماده کرد و با توجه به تجربیات گذشته این دوره را نیز شاد و پر قدرت شروع و ادامه داد.

گفتنی است در ادامه مراسم ، ریاست و مدیران سازمان با اهدا لوح تقدیر و یادبود از ۲۵ نفر از کارکنان بازنشسته تقدیر و تجلیل نمودند.

طراحی سایت توسط فراکارانت