English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مرکز جهاد کشاورزی حومه سرخه در نخستین کنگره ملی «مرکز برگزیده» شد

مرکز جهاد کشاورزی حومه سرخه از استان سمنان « مرکز برگزيده»  شد و وزیر جهاد کشاورزی از رئیس وقت این مرکز با اهدای لوح قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، « نرگس افضلی» رئیس وقت مرکز جهاد کشاورزی حومه استان سمنان و رئیس اداره روابط عمومی فعلی در نخستین کنگره ملی مراکز جهاد کشاورزی با حضور «سید جواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی تجلیل شد.

در متن لوح تقدیر آمده است که دستیابی به امنیت و اقتدار غذایی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پیش‌برد برنامه‌های اصلی دولت مردمی ایران قوی در این زمینه مرهون اندیشه والا و مجاهدات صادقانه جهادگران عرصه کشاورزی و منابع طبیعی است که عمر گرانبهای خود را صرف خدمت‌رسانی به جامعه کشاورزان می‌نمایند. ضمن تبریک انتخاب مرکز جهاد کشاورزی حومه به‌عنوان مرکز برگزیده استانی در سال ۱۴۰۱ در نخستین کنگره ملی مراکز جهاد کشاورزی با رویکرد «کشاورزی دانش‌بنیان» ضامن امنیت و اقتدار غذایی از زحمات سرکار عالی و همکاران تلاشگر در راستای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف وزارت جهاد کشاورزی در سطح پهنه‌های تولیدی قدردانی می‌شود.

گفتنی است وزارت جهاد کشاورزی با هدف الگوسازی برای بهبود نقش‌آفرینی مراکز جهاد کشاورزی در توسعه و تحول بخش کشاورزی با برگزاری نخستین کنگره ملی مراکز جهاد کشاورزی ضمن ایجاد فضا و فرصتی مناسب برای مشارکت و هم‌اندیشی کارشناسان و مدیران صف و ستاد وزارت متبوع در راستای پیشبرد اهداف برنامه تحولی دولت مردمی نسبت به انتخاب و تجلیل از رؤسای مرکز جهاد کشاورزی برگزیده کشور اقدام کرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت