English | سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: نفرات برتر مسابقات قرآن ویژه چهل سالگی انقلاب معرفی شدند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با عطر قرآن مزین شد از برگزاری مسابقات قرآن در این سازمان خبر داد و گفت: نفرات برتر مسابقات قرآن ویژه چهل سالگی انقلاب معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله قربانیان اظهار داشت: این مسابقات قرآن مانند سال‌های گذشته ویژه روستائیان و عشایر بود.
وی ویژگی بسیار مهم مسابقات قرآنی امسال را تقارن با جشن پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: این امر از یک طرف به بالا بردن کیفیت این مسابقات کمک کرده و از طرف دیگر نیز فضای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با عطر قرآن مزین کرد و باید این مهم را به فال نیک گرفت.
حجت‌الاسلام و المسلمین قربانیان خاطرنشان کرد: این مسابقات با همکاری اداره کل حج و اوقاف استان، سازمان تعاون روستا، اداره کل عشایر استان، داره کل منابع طبیعی استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج عشایر برگزار شد.
وی با بیان اینکه روستائیان و عشایر استان سمنان در بخش‌های مختلف قرآنی با یکدیگر رقابت کردند به رشته‌های این دوره مسابقات اشاره کرد و افزود: حفظ یک جزء، حفظ پنج جزء،حفظ۱۰جزء،(ویژه برادران و خواهران) برخی از بخش‌های این مسابقه قرآن بود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: قرائت(ویژه برادران)،ترتیل(ویژه خواهران)،اذان(ویژه برادران)،تفسیرموضوعی (برادران و خواهران) از دیگر بخش‌های این مسابقات بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان،سیده ساجده نبوی در رشته حفظ ده جزء از روستای چاشم(مهدیشهر) رتبه نخست این مسابقات را کسب کردند.در رشته اذان ویژه برادران کارمند آقای جوادجوانشیر از شاهرود رتبه اول ،آقای علی سلمان نژاد از دامغان رتبه دوم،وآقای حسین رجب بیگی از دامغان به مقام سوم این رشته از مسابقات دست یافتند.
مهدیه بقا در رشته حفظ پنج جزء از روستای خیر آباد رتبه دوم را به خود اختصاص دادند و همچنین مبینا مهدوی در رشته حفظ پنج جزء از روستای کولیم (مهدیشهر) رتبه نخست، مرضیه صابور از روستای خیرآباد (سمنان)در ترتیل رتبه نخست، محمد نظری ازروستای میقان(شاهرود) در تفسیر رتبه نخست و آقای نوروز مجنی از روستای مقان شاهرود مقام دوم این رشته را کسب کردند.

طراحی سایت توسط فراکارانت