English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ۱۱۸ نهال به یاد شهدای سازمان جهاد کشاورزی در استان سمنان کاشته شد

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۱۱۸ نهال به یاد شهدای سازمان جهاد کشاورزی در استان سمنان کاشته شد

معاون توسعه و مدیریت انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۱۱۸ نهال به یاد شهدای سازمان جهاد کشاورزی در سطح مدیریت‌های جهاد کشاورزی استان کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ابوالحسن صباغی اظهار داشت: کاشت این نهال‌ها باهدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر این استان انجام شد.

وی با بیان اینکه باید همه ما یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم افزود: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است و حفظ یاد این شهدای والامقام کوچک‌ترین کاری است که ما انجام می‌دهیم.

معاون توسعه و مدیریت انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود کاشت نهال به یاد شهیدان را گامی در راستای حفظ یاد و خاطره شهیدان والامقام دانست.

صباغی خاطرنشان کرد: کاشت نهال به یاد شهیدان علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان گامی در راستای سالم‌سازی محیط‌زیست نیز است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان امروز در سازمان جهاد کشاورزی استان درمجموع تعداد ۱۱۸ نهال به یاد سنگر سازان بی سنگر کاشته شد که تعداد ۱۹ نهال آن در شهرستان سمنان و در محوطه سازمان جهاد کشاورزی استان کاشته شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت