English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

ملاقات چهره به چهره سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه

ملاقات مردمی و چهره به چهره سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نماینده رئیس‌جمهور با مردم، بهره‌برداران و کشاورزان شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه استان خوزستان در سوسنگرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان خوزستان، پیرو سیاست‌های دولت مردمی، دیدار چهره به چهره و ملاقات مردمی سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در نخستین سفر استانی هیات دولت در سال ۱۴۰۲ به استان خوزستان با مردم، کشاورزان و بهره‌برداران شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه انجام شد.

در این دیدار، مردم و تعدادی از بهره‌برداران، تولید کنندگان، کشاورزان و تشکل‌های بخش کشاورزی شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه به بیان درخواست‌ها و مشکلات خود پرداختند و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی نیز ضمن بررسی مشکلات و مسایل مربوطه بر پیگیری و رفع آنها تاکید کرد.

در این ملاقات عمومی، معاون اقتصادی استاندار خوزستان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران جهاد کشاورزی استان و شهرستان دشت آزادگان، فرماندار دشت آزادگان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و نماینده کشاورزان این شهرستان حضور داشتند.

طراحی سایت توسط فراکارانت