English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

نقش جوانان در حفظ و بقای نظام انقلاب اسلامی بسیار مهم است

نقش جوانان در حفظ و بقای نظام انقلاب اسلامی بسیار مهم است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در جمع جوانان جهادگر این استان گفت: نقش جوانان در حفظ و بقای نظام انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد با تبریک اعیاد شعبانیه و در پیش بودن ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان می توانند در حفظ و بقای نظام انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند.

وی افزود: امروز جوانان سرمایه های عظیمی را برای آینده روشن میهن اسلامی ما فراهم کرده اند که باید از این ظرفیت و سرمایه بزرگ به درستی بهره برداری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن تا کنون بویژه در دفاع مقدس تصریح کرد: امروز نیز کشور در عرصه های مختلف به حضور پررنگ جوانان و نقش آفرینی آنان نیاز دارد.

میرعماد با اشاره به اینکه امروز کشور در شرایط خاص اقتصادی قرار دارد تصریح کرد: تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی کشور به طور حتم با کمک جوانان میسر می شود و امروز این جوانان اند که می توانند این مرز و بوم را از تنگناهای موجود عبور دهند.

وی با اشاره به مهم ترین سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در حوزه جوانان خاطر نشان کرد: امروز مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اهداف بلندی را در حوزه امنیت غذایی و افزایش بهره وری در حوزه تولیدات کشاورزی و دامی دنبال می کند که جوانان می توانند در راستای رسیدن به این اهداف نفش مهمی را ایفا کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: از این رو توجه به جوانان در برنامه ریزی و سیاستگزاری یکی از محورهای مهم برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است.

طراحی سایت توسط فراکارانت