English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: تجلیل از شخصیت‌هایی مانند آیت الله اختری تجلیل از ارزشها است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به شخصیت برجسته آیت‌الله اختری گفت: تجلیل از شخصیت‌هایی مانند آیت الله اختری تجلیل از ارزشها است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی شامگاه گذشته در آئین نکوداشت آیت الله عباسعلی اختری که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد، به ویژگی‌های اخلاقی این عالم برجسته اشاره کرد و اظهار داشت: این شخصیت جلیل القدر نقش برجسته‌ای در کوران مبارزات انقلابی، پیروزی انقلاب و پس از آن داشت.
وی با بیان اینکه آیت الله اختری شخصیتی ارزشی و شاخص است افزود: شخصیت‌های برجسته و شاخص کشور، شاخصه‌های هویتی جامعه را تشکیل می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: تجلیل از شخصیت‌هایی چون آیت الله اختری، تجلیل از ارزش‌ها و شکرگزاری به درگاه خداوند متعال است.
حجت الاسلام والمسلمین تقوی خاطرنشان کرد: شخصیت‌های برجسته، تفکر و اندیشه‌های ارزشمند خود را در جامعه تبلیغ و ترویج می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه «آیت‌الله اختری» نقش مهمی در مبارزات انقلابی داشت گفت: باید شاخص‌های هویتی جامعه به نسل جوان معرفی شود.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه شخصیت‌های بارز و برجسته‌ای همچون آیت الله اختری شاخص هویتی جامعه محسوب می‌شوند، گفت: در حقیقت تجلیل از این شخصیت‌ها تجلیل از ارزش‌ها است.
حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه برگزاری چنین آئین‌هایی و معرفی افراد شاخص بر جامعه اثرگذار است افزود: برگزاری چنین مراسمی در انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده کشور ضرورت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان آیت‌الله عباسعلی اختری اهل شهر سرخه و نماینده مجلس در دوره‌های اول و هفتم مجلس شورای اسلامی بود.
شامگاه گذشته آئین‌نکوداشت آیت الله اختری با حضور وی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی،ابک،سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و جمعی از ائمه‌ جمعه و جماعات استان و مردم شهرستان سرخه در سالن فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد

طراحی سایت توسط فراکارانت