English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هفتمین کاروان خدمت جهاد کشاورزی استان سمنان در کلاته‌های غربی شاهرود برگزار شد

هفتمین کاروان خدمت جهاد کشاورزی استان سمنان با هدف بازدید از وضعیت این بخش در روستاهای کلاته غربی شاهرود با حضور رئیس این سازمان و معاونان وی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی در جریان این کاروان خدمت از چند پروژه بخش کشاورزی بازدید کرده و برای حل مشکلات آن دستورهای لازم را صادر کرد.

وی همچنین با حضور در جمع صمیمی بهره‌برداران بخش کشاورزی این منطقه در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر کلاته خیج، از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل استان قرار گرفت.

بازدید از ظرفیت‌های موجود منطقه کلاته‌های غربی شاهرود در بخش کشاورزی از دیگر برنامه‌های کاروان خدمت جهاد کشاورزی استان سمنان در این منطقه بود. تبیین ضرورت مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو از مهم‌ترین اهداف این سفر بوده است.

محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در این نشست صمیمانه با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند بر لزوم مشارکت حداکثری در آن تأکید کرد.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که بهره‌برداران بخش کشاورزی به عنوان جهادگران عرصه امنیت غذایی در کشور به عنوان یکی از عرصه‌های حمایت از انقلاب اسلامی پیشتازند، در عرصه حضور در انتخابات نیز باید پیشتازی خود را حفظ کنند و البته این چنین خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به بخشی از مشکلات موجود در کشور هم برای تولیدکنندگان و هم برای عموم مردم به عنوان مصرف‌کنندگان تصریح کرد: راه حل رفع این مشکلات تنها از مسیر حضور پای صندوق‌های رأی می‌گذرد.

قاسمی اضافه کرد: اگر امروز بخش عمده مردم از حق خود برای انتخابات استفاده کرده و افراد شایسته را انتخاب می کنند، در واقع هم به تکلیف شرعی خود در قبال انقلاب اسلامی عمل می‌کنند و هم زمینه‌ساز توسعه هرچه بیشتر کشور و رفع مشکلات موجود می‌شوند.

️گفتنی‌است، مدیران کل منابع‌طبیعی و دامپزشکی و همچنین معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان شاهرود، معاون بهبود تولیدات دامی، مدیر امور اراضی و مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی نیز در این ماموریت خدمت حضور داشتند.

طراحی سایت توسط فراکارانت