English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

واگذاری ۴۴۳۳۱ مترمربع از اراضی ملی استان سمنان برای اجرای طرح‌های اقتصادی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از واگذاری ۴۴ هزار و ۳۳۱ مترمربع از اراضی ملی این استان برای اجرای طرح‌های اقتصادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، غلامرضا خراسانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه کمیسیون طرح‌های کشاورزی برای ۵۶ پرونده تصمیم‌گیری شده است.

وی گفت: در این جلسه تعداد ۵۶ پرونده به دبیرخانه کمیسیون طرح‌های کشاورزی ارجاع و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: صاحبان این پرونده‌ها متقاضیانی هستند که قصد اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشاورزی در اراضی ملی را دارند.

خراسانیان بیان کرد: در این جلسات از سوی اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست صاحبان ۱۵ پرونده در سطح ۴۴ هزار و ۳۳۱ مترمربع موافقت شد.

وی یادآور شد: با نظر اعضای کمیسیون برای سایر پرونده‌ها تصمیماتی از قبیل تعیین اجاره، تمدید اجاره، تغییر طرح و تغییر نام تصمیم‌گیری شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در کمیسیون طرح‌های کشاورزی زمین ملی به سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های اقتصادی کشاورزی اختصاص می‌یابد.

خراسانیان با اشاره به آمادگی مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای اختصاص اراضی ملی برای اجرای طرح‌های اقتصادی گفت: متقاضیان سرمایه‌گذاری ی‌توانند به سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مراجعه کنند تا با شرایط اختصاص اراضی ملی برای راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی آشنا شوند.

طراحی سایت توسط فراکارانت