English | چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

وزیر جهاد کشاورزی از یک شرکت سردخانه‌ای و بسته‌بندی مواد غذایی در سرخه بازدید کرد

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان سمنان از یک واحد سردخانه‌ای و بسته‌بندی مواد غذایی در شهرستان سرخه بازدید کرد.

 محمدعلی نیکبخت در این بازدید ضمن بازدید از بخشهای مختلف این پروژه در دست احداث، دستورهای لازم را در راستای تسریع در اتمام آن صادر کرد.

محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه این پروژه شامل بخش‌های مختلف “بسته‌بندی و ذخیره‌سازی میوه و سبزیجات”، “بسته‌بندی، فرآوری و نگهداری گوشت گوسفندی و گاوی”، “اسانس گیری از گیاهان دارویی” و “پایانه صادراتی محصولات خوراکی” است گفت: این پروژه مهم از سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت یکصد هزار متر مربع با زیربنای ۳۰ هزار متر مربع آغاز شده و هم‌اکنون با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برای فاز نخست آن، درحال انجام است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای تولید و میزان فرصت شغلی قابل توجه این واحد فرآوری، اسانس گیری و بسته‌بندی تصریح کرد: این واحد تولیدی در صورت تکمیل، ظرفیت تولید ۲۰ هزار تن محصولات کشاورزی اعم از گیاهی و دامی را داشته و برای ۱۸۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

️رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این پروژه ۳۸۰۰ میلیارد ریال است گفت: تا کنون بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذاری این پروژه پرداخت شده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت