English | چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

وزیر جهاد کشاورزی به استان سمنان سفر می‌کند

وزیر جهاد کشاورزی در قالب سفر دوم هیئت دولت و ریاست جمهوری به استان سمنان سفر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدعلی نیکبخت در بدو ورود به استان سمنان وارد شهرستان گرمسار شده و از سیلوی یکصد هزار تنی این شهرستان بازدید می‌کند.

معاون وزیر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و مدیرعامل شرکت توسعه سیلوها در بازدید از سیلوی گرمسار وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می‌کنند.

افتتاح کارخانه خوراک دام تعاونی عشایری شهرستان‌های گرمسار و آرادان و دیدار با تولید کنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان‌های گرمسار و آرادان از دیگر برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان گرمسار است و در این برنامه رئیس سازمان امور عشایر ایران نیز حضور دارد.

وزیر جهاد کشاورزی پس از آن با حضور در گلزار شهدای شهرستان آرادان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرده و پس از آن به سرخه عزیمت کرده و از کشتارگاه طیور شرکت دام و طیور افق کوروش و سردخانه شرکت بوران واقع در شهرستان سرخه بازدید می‌کند.

افتتاح گلخانه و بازدید از شهرک گلخانه‌ای در حال ساخت شرکت محمد آباد از برنامه‌های محمدعلی نیکبخت در سمنان است.

وزیر جهاد کشاورزی در سمنان از نهالستان منابع طبیعی بازدید کرده و پس از آن از نمایشگاه توانمندی‌های عشایری استان در مهدی‌شهر بازدید می‌کند و پس از آن با تولیدکنندگان و تشکل‌ها و تعاونی‌های عشایری و کشاورزی استان بازدید می‌کند که در این بازدید رئیس سازمان امور عشایر نیز حضور خواهند داشت.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

طراحی سایت توسط فراکارانت