English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

وزیر جهاد کشاورزی کسب رتبه برتر مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را تبریک گفت

وزیر جهادکشاورزی در پیامی کسب عنوان برگزیده برتر نخستین گردهمایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی توسط روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، “سیدجواد ساداتی‌نژاد” وزیر جهاد کشاورزی در پیامی به “علیرضا رضازاده” مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت متبوع، کسب عنوان برگزیده برتر در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه در گردهمایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱، توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی را تبریک گفت.

در این نامه آمده است؛

بدون شک پیگیری فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در خصوص جهاد تبیین و تاکید رییس‌جمهور محترم در راستای تشریح حقایق و واقعیات انقلاب اسلامی در برابر تحریف و ابهام‌آفرینی گمراه کننده دشمن به منظور هدایت افکار عمومی در مسیر منطق و عقلانیت انقلابی، یکی از مهمترین اولویت‌های اقدام عملیاتی در همه اجزای حاکمیت است.

امروز دشمنان ایران اسلامی، تلاش گسترده‌ای برای ایجاد یاس و القای ناکارآمدی حاکمیت در اداره امور کشور به واسطه رسانه‌های معاند در دستور کار دارند و در برابر این هجمه‌ها اقدامات مؤثر رسانه‌ها و دستگاه‌های متولی کشور برای روشنگری، تبیین و رفع گره‌های ذهنی مردم در مسیر نهضت رسانه‌‌ای امیدآفرینی و نشر اخبار پیشرفت کشور در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی یقینا یکی از مصادیق جهاد و تحول در اداره کشور است.

در همین راستا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جنابعالی و همکاران محترم، کسب عنوان برگزیده برتر در همایش ملی جهادتبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه در گردهمایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی را تبریک عرض می‌نمایم.

امید است در سایه توجهات امام عصر (عج) در همه مراحل زندگی موفق و موید باشید.

طراحی سایت توسط فراکارانت