English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پژوهشگر برتر بخش کشاورزی استان سمنان معرفی شد/ اهدای لوح تقدیر استاندار سمنان به پژوهشگران برتر

در آیینی استادیار بخش حفاظت خاک و آبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، «سید علی‌اصغر هاشمی» به عنوان پژوهشگر برتر استان سمنان معرفی و استاندار سمنان با اهدای لوح از وی قدردانی کرد.

در این آیین که به مناسبت گرامیداشت روز پژوهش و فناوري در تالار یادگار امام(ره) استانداری استان سمنان برگزار شد، سید علی‌اصغر هاشمی، استادیار بخش حفاظت خاک و آبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان، به‌عنوان پژوهشگر برتر استان سمنان انتخاب شد.

در متن لوح تقدیر اهدایی استاندار سمنان آمده است که اعتلای ارزش‌های اسلامی و فرهنگی و استمرار استقلال علمی کشور و نیل به هدف‌های متعالی مرهون کوشش‌های بی‌شائبه و ارزشمند استادان، پژوهشگران و اندیشمندان بزرگی است که با استعانت از روشنای اندیشه و بارقه‌های قلم توانایی خویشتن رسیدن به آینده درخشان و افق‌های روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی نوید می‌دهند.

در بخش دیگری از لوح تقدیر آمده است که ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در سال « مهار تورم، رشد تولید» به پاس انتخاب شما به عنوان پژوهشگر برتر استان این لوح تقدیم حضور شما می‌شود.

همچنین در این لوح تقدیر آمده است که امید است اندیشه خلاق و آمیخته به نسیم پرترنم علم و ایمان شما نویدبخش آینده‌ای روشن و سرشار از امید برای پیشرفت ایران اسلامی و استان سمنان باشد. توفیق روزافزونتان را در پیشبرد و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات حکیمانه  مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی از درگاه پروردگار آرزومندیم.

همچنین روابط عمومی پژوهشکده نیز با انتشار خبر و متن تبریک برای پژوهشگر برتر استان سمنان توفیق و پیشرفت بیشتر در راه سربلندی کشور را از خداوند منان خواستار شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت