English | دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

چرا باید اراضی کشاورزی خود را “سنددار” کنیم؟

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر لزوم اخذ سند برای اراضی کشاورزی این استان از سوی مالکان آن تأکید کرد.

 غلامرضا خراسانیان با اشاره به مهم‌ترین مزایای سنددار شدن اراضی کشاورزی اظهار داشت: تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی یکی از مهم‌ترین فواید اخذ سند برای این اراضی است که نصیب بهره‌برداران خواهد شد.

وی با بیان اینکه اخذ سند برای اراضی کشاورزی سبب هویت‌دار شدن این اراضی خواهد شد تصریح کرد: سنددار شدن اراضی کشاورزی همچنین سبب حفظ کاربری این اراضی خواهد شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به دیگر مزایای اخذ سند مالکیت برای اراضی کشاورزی عنوان کرد: با سنددار شدن اراضی کشاورزی، اعطای تسهیلات مالی برای بهره‌برداران این بخش و همچنین امکان نظارت و حمایت در بخش کشاورزی تسهیل خواهد شد.

خراسانیان منزلت‌بخشی به کشاورزی و بهره‌برداران این بخش را به عنوان یکی دیگر از مزایای سنددار شدن اراضی کشاورزی عنوان و خاطرنشان کرد: کمک به برنامه‌ریزی بهتر برای کشاورزان از دیگر مزایای این مهم است.

وی ابراز امیدواری کرد که بهره‌برداران بخش کشاورزی استان سمنان در سال ۱۴۰۳ با استقبال گسترده از اخذ سند برای اراضی خود، از این حیث در کشور پیش رو باشند.

طراحی سایت توسط فراکارانت