English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

چهارمین مجمع پیشکسوتان ایثار و جهاد سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

چهارمین مجمع پیشکسوتان ایثار و جهاد سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

چهارمین مجمع پیشکسوتان ایثار و جهاد با حضور جمعی از ایثارگران و جهادگران در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمد موحدخواه فرمانده قرارگاه نجف اشرف در زمان جنگ تحمیلی اظهار داشت: جهادگران در زمان هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی ایفا کرده و در عملیات‌های مختلفی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه جهادگران در زمان هشت سال دفاع مقدس با روحیه جهادی جنگیدند افزود: جهاد برای جهادگران به این معنا بود که هر چیز ناشدنی را انجام می‌دادند و تبلور ما می‌توانیم بودند و در جنگ با تمام کمبودهایی که وجود داشت پای به پای رزمندگان با دشمنان جنگیدند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در زمان جنگ تحمیلی با بیان اینکه جهادگران به معنای واقعی کلمه سنگرسازان بی سنگر بودند اضافه کرد: جهادگران با روحیه جهادی خود در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد کرده بودند.موحد خواه با بیان اینکه امروز جهادگران و ایثارگران نقش بسیار مهمی بر عهده دارند خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت بزرگی است که جهادگران و ایثارگران باید به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در جبهه دیگری وارد شده و از این راه قصد ضربه زدن به انقلاب را دارد گفت : دشمن امروز از طریق جنگ نرم وارد شده و جوانان را هدف قرار داده است و در اینجا وظیفه خطیر و مهم ایثارگران نمایان می‌شود و باید این سنگرسازان بی سنگر با ترویج فرهنگ ایثار و معرفی شهدا به عنوان الگو به جوانان آنان را در برابر توطئه‌های دشمنان ایمن کنند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه همه ما باید رهرو راه شهدا باشیم گفت: شهدا همواره نظاره‌گر ما هستند و این شهدا هستند که ما را حفظ می کنند تا کمتر خطا و اشتباه کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در چهارمین مجمع پیشکسوتان ایثار و جهاد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان و از جهادگران پیشکسوت نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت