English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی در استان سمنان برپا می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی در استان سمنان برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمد رضا قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مرکز استان سمنان از سوم تا ششم دی‌ماه برگزار می‌شود.

وی به هدف برگزاری این نمایشگاه  اشاره کرد و گفت: ارائه آخرین دستاوردهای حوزه کشاورزی متناسب با شرایط اقلیمی استان سمنان یکی از این اهداف است و شرکت‌های داخلی حضور یافته در این نمایشگاه می‌توانند با ارائه دستاوردها و محصولات خود و معرفی آنها زمینه فروش بیشتر و همچنین تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات با شرکت‌های دیگر را داشته باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با محدودیت‌ها و مضایقی که بخش کشاورزی استان با آن مواجه است استفاده از فناوری نوین امری ضروری است.

قاسمی افزود: افزایش بهره‌وری عوامل تولید با وجود محدودیت آب و خاک حایز اهمیت است.

 وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری بهتر از محصولات و تاب‌آوری بیشتر در برابر شرایط خشکسالی حادث شده در سال‌های اخیر با معرفی تجهیزات مناسب امکانپذیر خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر ضرورت بهره‌گیری از تجربه برگزاری این نمایشگاه در سال‌های گذشته گفت: ارزیابی مناسبی از نیازهای استان و رفع نواقص و چالش‌ها  باید انجام گیرد تا سال‌های آتی شاهد برپایی نمایشگاه‌های مؤثرتری باشیم.

 قاسمی با بیان اینکه همه ساله خط اعتباری مشخصی برای خرید ادوات کشاورزی ارائه می‌شود گفت: بهره‌برداران بخش کشاورزی برای خرید مکانیزاسیون، ادوات و تجهیزات کشاورزی می‌توانند از تسهیلات اعتباری در نظر گرفته شده که در مجموع به قریب به ۹۲ میلیارد تومان است؛ می‌توانند استفاده کنند.

طراحی سایت توسط فراکارانت