English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی ویژه تسهیلگران و مدیران عامل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در میامی برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه تسهیلگران و مدیران عامل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان،  محمد حسینی در حاشیه این کارگاه آموزشی که  در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با حضور تسهیلگران ومدیران عامل صندوق های اعتبارات خرد شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ارسال نیازسنجی صندوق‌ها با ذکر اولویت و تعداد متقاضیان به ترویج شهرستان در این کارگاه مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس بسته‌بندی برای صندوق فرومد و نردین، پیگیری افزایش سرمایه صندوق‌ها, آموزش طرح‌نویسی ساده برای تمامی صندوق‌ها، جایگزین کردن اعضایی که در صندوق فعالیت ندارند از دیگر مطالبی بود که در این نشست مطرح شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی افزود: مبلغ پس انداز و وام یکسان بوده و سالانه این مبالغ افزایش داشته باشند و اولویت‌بندی برای پرداخت وام  وجود داشته باشد.

در این جلسه مدیران عامل صندوق‌ها گزارشی از وضعیت تعداد اعضا، میزان پس انداز ماهیانه ، سرمایه صندوق ، مبلغ و تعداد وام هایی اعطایی به اعضا را ارائه کردند  و در ادامه مشکلات صندوق و پیشنهادات و مطالبات خود را ارائه کردند.

طراحی سایت توسط فراکارانت