English | شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کالاهای اساسی ماه رمضان را در استان سمنان از کجا تهیه کنیم؟

 

کالاهای اساسی ماه رمضان را در استان سمنان از کجا تهیه کنیم؟

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان روند توزیع کالاهای اساسی در این استان به ویژه ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مسعود طاهریان در این خصوص اظهار داشت: برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان سهمیه کالاهای اساسی به استان سمنان تخصیص داده شده است.

وی افزود: بر اساس سهمیه ابلاغ شده، برای این ایام ۱۶۸ تن شکر و ۴۰۱ تن برنج خارجی شامل ۴۴ تن برنج هندی، ۱۰۰ تن تایلندی و ۲۵۷ تن برنج پاکستانی توزیع می‌شود.

به گفته مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان، برای این ایام همچنین ۸۴ تن مرغ منجمد و ۲۵ تن گوشت گوساله منجمد درنظر گرفته شده است که در استان سمنان توزیع می‌شود.و همچنین به میزان ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب جهت ایام عید خرید و ذخیره سازی شده است که طی روزهای پایانی سال توزیع خواهد شد .

طاهریان با اشاره به نحوه توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در استان سمنان خاطرنشان کرد: عرضه این محصولات اساسی از روزهای گذشته در نمایشگاه‌های بهاره آغاز شده و تا پایان برگزاری این نمایشگاه‌ها در غرفه‌های ویژه ادامه خواهد یافت پس از اتمام زمان نمایشگاه‌ها، این کالاها از طریق واحد‌های صنفی و منتخب شهرستان‌های استان سمنان توزیع می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه عرضه کالاهای اساسی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان در سراسر استان سمنان انجام خواهد شد گفت: شهروندان استان سمنان می‌توانند به نمایشگاه‌ها و واحدهای منتخب برای خرید کالاهای اساسی مراجعه کنند.

طراحی سایت توسط فراکارانت