English | سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

یادواره ۱۱۸ شهید سنگر ساز بی سنگر استان سمنان برگزار شد

همزمان با روز شهید یادواره ۱۱۸ شهید سنگر ساز بی سنگر استان سمنان در شهرستان شاهرود برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان سید حسن میر عماد در یادواره ۱۱۸ شهید سنگر ساز بی سنگر اظهار داشت: برگزاری این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شهدای والامقام حق بزرگی بر گردن ما دارند افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک رسالت بزرگ و حساس است که بر عهده تمام افراد جامعه است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از ناموس کشور دفاع کردند افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان منتقل شده و این فرهنگ و دفاع از ارزش و آرمانهای این شهدا به خوبی برای آنان تبیین شود.
میرعماد با بیان اینکه شهدا گنج‌های ارزشمند جامعه امروز محسوب می شوند افزود: بزرگترین حقی که شهدا بر گردن ما دارند این است که همه ما راه آنها را ادامه دهیم.
وی با اشاره به حضور مؤثر جهادگران استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس گفت: جهادگران استان سمنان در ۲۲ عملیات دفاع مقدس حضور داشتند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس ۱۱۸ شهید والامقام را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی همزمان با روز شهید و با حضور رئیس سازمان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی تعدادی نهال به یاد شهدا در شهرستان شاهرود غرس و با تعدادی از خانواده های شهدا نیز دیدار شد.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت