English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۱۳۴ تن برنج تایلندی در قالب طرح تنظیم بازار در استان سمنان در حال توزیع است

مدیر امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت:  ۱۳۴ تن برنج تایلندی در قالب طرح تنظیم بازار در استان سمنان در حال توزیع است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مسعود طاهریان اظهار داشت: ۱۳۴ تن برنج تایلندی هومالی در قالب طرح تنظیم بازار در استان سمنان در حال توزیع است و به شهرستان‌ها نیز این سهمیه تحویل واحدهای صنفی شده که توزیع و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی همچنین از اختصاص ۹۱ تن شکر در قالب این طرح برای بخش خانوار خبر داد و گفت این میزان شکر نیز برای توزیع تحویل شهرستان‌ها و واحدهای صنفی شده و بر اساس قیمت مصوب در حال توزیع است.

مدیر امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: قیمت شکر برای مصرف کننده ۲۸ تومان و برنج نیز به قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

طاهریان با بیان اینکه اقلامی مانند برنج و شکر با هدف تنظیم بازار به صورت ماهانه در بازار توزیع و در اختیار مردم قرار می‌گیرد گفت: این اقلام در مناسبت‌های مختلف مانند ماه رمضان، محرم، سفر و نوروز به صورت خاص و سهمیه بیشتر و همچنین اقلام بیشتر برای توزیع در بازار آماده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقلام از طریق واحدهای صنفی، تعاونی‌ها و فروشگاه‌های مصرف در بین مصرف‌کنندگان توزیع می‌شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت